.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت بهشهر
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ...
معارفه سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت بهشهر

در جلسه معارفه ای که در روز گذشته با حضور آیت ا... جباری نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، حجه الاسلام و المسلمین شاه آبادی رئیس نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی و اعضاء هیات علمی و کارکنان دانشگاه علم و صنعت واحد بهشهر برگزار گردید، دکترد محمدپور عمران بعنوان سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت بهشهر معرفی و از خدمات دکتر نقندریان سرپرست سابق دانشگاه تقدير شد.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز، در این مراسم کلنگ احداث مجتمع آموزشی جدید دانشگاه به مساحت 6000 متر مربع به زمین زده شد.
دکتر جبل عاملی آغاز ساخت این ساختمان را نشانه اهتمام دانشگاه علم وصنعت ایران نسبت به توسعه کمی و کیفی این واحد و برنامه ریزی برای افزایش دانشجویان دانشگاه دانست و ابراز امیدواری نمود تا آغاز بکار سرپرست جدید واحد سرفصل تازه ای برای تعمیق روابط با مسئولین محلی و توسعه همه جانبه این واحد دانشگاهی باشد.
همچنین امام جمعه و نماینده مردم بهشهر نیز طی سخنان جداگانه ای خواستار توسعه دانشگاه علم و صنعت واحد بهشهر، عمل به توافقات بعمل آمده و پذیرش دانشجویان دردوره های روزانه و استقلال پلکانی این واحد دانشگاهی شدند.
گفتنی است دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه شمال بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.556 seconds.